2 ΠΡΟΒΟΛΕΣ
ενημερωτικού βίντεο
ΔΕΥΤΕΡΑ 16/07 9:00 μ.μ.
θεατράκι πλατείας Πόντου
ΧΑΡΑΥΓΗ
https://goo.gl/maps/MKS917iqWTx
ΚΥΡΙΑΚΗ 22/07 9:00μ.μ.
στον νέο χώρο των πρώην λιπασμάτων (όρμος Κράκαρη)
ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ
ΕΝΑΝΤΙΑ
• ΣΤΟ MASTER PLAN ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ
για το παραλιακό μέτωπο από το λιμάνι του Πειραιά μέχρι το Πέραμα
• ΣΤΑ ΚΑΖΑΝΙΑ, ΤΑ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ, ΤΗ ΜΟΛΥΝΣΗ,
ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ
ενημερωτικού βίντεο
ΔΕΥΤΕΡΑ 16/07 9:00 μ.μ.
θεατράκι πλατείας Πόντου
ΧΑΡΑΥΓΗ
https://goo.gl/maps/MKS917iqWTx
ΚΥΡΙΑΚΗ 22/07 9:00μ.μ.
στον νέο χώρο των πρώην λιπασμάτων (όρμος Κράκαρη)
ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ
ΕΝΑΝΤΙΑ
• ΣΤΟ MASTER PLAN ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ
για το παραλιακό μέτωπο από το λιμάνι του Πειραιά μέχρι το Πέραμα
• ΣΤΑ ΚΑΖΑΝΙΑ, ΤΑ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ, ΤΗ ΜΟΛΥΝΣΗ,
ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ-ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ -ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ
ΕΝΙΑΙΟ ΑΛΣΟΣ
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ ΛΙΠΑΣΜΑΤΩΝ
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ,
ΤΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ
ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ, ΑΝΑΤΡΕΠΕΤΑΙ
Χρονικό των τελευταίων μηνών:
21.01.2018, η COSCO παρουσιάζει το «Αναπτυξιακό Πρόγραμμα και τη Μελέτη
Διαχείρισης» (Master Plan) για την παράκτια ζώνη από το
εμπορικό-τουριστικό λιμάνι του Πειραιά μέχρι τη ναυπηγοεπισκευαστική
ζώνη στο Πέραμα.
29.03.2018, ξεκινούν οι κινητοποιήσεις ενάντια στα «καζάνια του θανάτου» στο Πέραμα, μετά την ανακοίνωση επαναλειτουργίας δεκάδων ανενεργών δεξαμενών στην περιοχή από τις πετρελαϊκές εταιρείες CORAL και CYCLON.
03.05.2018, έντονη δυσοσμία από την OIL ONE του Μελισσανίδη κατακλύζει τις περιοχές του Πειραιά. Η εκπομπή ρύπων και η αφόρητη κατάσταση θα συνεχιστεί τις επόμενες βδομάδες, προκαλώντας αντιδράσεις και κινητοποιήσεις των κατοίκων της Δραπετσώνας και του Κερατσινίου.
30.05.2018, oι εργαζόμενοι στους σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) της COSCO, στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, ξεκινούν απεργία διεκδικώντας συλλογική σύμβαση εργασίας φορτοεκφορτωτών, ένσημα βαρέα και ανθυγιεινά και μέτρα ασφάλειας. Η COSCO/ΟΛΠ/PCT/DPORT και οι εργολάβοι προσέφυγαν άμεσα στη δικαιοσύνη, η οποία καθόλου τυχαία και εξίσου άμεσα κήρυξε την απεργία παράνομη. Το σωματείο μετά από 3 μέρες απεργίας, το βράδυ της 1ης Ιουνίου, αποφασίζει την αναστολή της και την ανακοίνωση νέας ημερομηνίας απεργίας στις 6 Ιουνίου, κατά τη διάρκεια της οποίας οι εργαζόμενοι δέχτηκαν τη «δέσμευση» του υπουργείου και των εργολαβικών εταιρειών (που είναι οι εργοδότες τους) για υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας.
14.06.2018, με το άρθρο 70 στα «προαπαιτούμενα» για το κλείσιμο της πρόσφατης «αξιολόγησης» η κυβέρνηση ψήφισε την παράταση έως 20 χρόνια (από 12 που ίσχυε) της λειτουργίας εγκαταστάσεων, με επικίνδυνες και οχλούσες χρήσεις, σε μη βιομηχανικές ζώνες, ακόμα και εντός οικιστικού ιστού, όπως η OIL ONE και η LAFARGE BETON στη Δραπετσώνα και οι δεξαμενές πετρελαιοειδών στο Πέραμα.
Το MASTER PLAN της COSCO
Στις 21.01.2018, η ΟΛΠ ΑΕ, δηλαδή η COSCO SHIPPING, σε κλειστή συνάντηση με τους «εκλεκτούς» αρμόδιους φορείς, παρουσίασε το «Αναπτυξιακό Πρόγραμμα και τη Μελέτη Διαχείρισης» (Master Plan) για ολόκληρη την παράκτια ζώνη από το εμπορικό-τουριστικό λιμάνι του Πειραιά μέχρι τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στο Πέραμα. Σε συνέχεια και εφαρμογή της Σύμβασης Παραχώρησης του ΟΛΠ από το ελληνικό κράτος στην COSCO, με την πώληση του 67% των μετοχών τον Αύγουστο του 2016 από την κυβέρνηση που θα έσκιζε τα μνημόνια. Μια μελέτη, που -καθόλου τυχαία- εξυπηρετεί αποκλειστικά τα συμφέροντα του εφοπλιστικού, εμπορικού, τουριστικού, πετρελαϊκού και κατασκευαστικού κεφαλαίου, υποβαθμίζοντας και περιφράζοντας περαιτέρω τη ζωή μας. Ένα κεφαλαιο-κρατικό σχέδιο που σε μεγάλο βαθμό παραμένει αθέατο από τους κατοίκους των περιοχών του Πειραιά, μιας και τα κομμάτια του παζλ παραμένουν σκόπιμα ασύνδετα από τους κυβερνήτες, τους αντιπολιτευόμενους, τους περιφερειάρχες, τους δημάρχους, τους δημοσιογράφους, μαζί με τις κλασικές τακτικές της αποσιώπησης, της παραπληροφόρησης, της εξαπάτησης και της χειραγώγησης που ακολουθούν. Ας ενώσουμε, λοιπόν, τα κομμάτια του παζλ για να δούμε και να καταλάβουμε τη συνολική εικόνα.
29.03.2018, ξεκινούν οι κινητοποιήσεις ενάντια στα «καζάνια του θανάτου» στο Πέραμα, μετά την ανακοίνωση επαναλειτουργίας δεκάδων ανενεργών δεξαμενών στην περιοχή από τις πετρελαϊκές εταιρείες CORAL και CYCLON.
03.05.2018, έντονη δυσοσμία από την OIL ONE του Μελισσανίδη κατακλύζει τις περιοχές του Πειραιά. Η εκπομπή ρύπων και η αφόρητη κατάσταση θα συνεχιστεί τις επόμενες βδομάδες, προκαλώντας αντιδράσεις και κινητοποιήσεις των κατοίκων της Δραπετσώνας και του Κερατσινίου.
30.05.2018, oι εργαζόμενοι στους σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) της COSCO, στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, ξεκινούν απεργία διεκδικώντας συλλογική σύμβαση εργασίας φορτοεκφορτωτών, ένσημα βαρέα και ανθυγιεινά και μέτρα ασφάλειας. Η COSCO/ΟΛΠ/PCT/DPORT και οι εργολάβοι προσέφυγαν άμεσα στη δικαιοσύνη, η οποία καθόλου τυχαία και εξίσου άμεσα κήρυξε την απεργία παράνομη. Το σωματείο μετά από 3 μέρες απεργίας, το βράδυ της 1ης Ιουνίου, αποφασίζει την αναστολή της και την ανακοίνωση νέας ημερομηνίας απεργίας στις 6 Ιουνίου, κατά τη διάρκεια της οποίας οι εργαζόμενοι δέχτηκαν τη «δέσμευση» του υπουργείου και των εργολαβικών εταιρειών (που είναι οι εργοδότες τους) για υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας.
14.06.2018, με το άρθρο 70 στα «προαπαιτούμενα» για το κλείσιμο της πρόσφατης «αξιολόγησης» η κυβέρνηση ψήφισε την παράταση έως 20 χρόνια (από 12 που ίσχυε) της λειτουργίας εγκαταστάσεων, με επικίνδυνες και οχλούσες χρήσεις, σε μη βιομηχανικές ζώνες, ακόμα και εντός οικιστικού ιστού, όπως η OIL ONE και η LAFARGE BETON στη Δραπετσώνα και οι δεξαμενές πετρελαιοειδών στο Πέραμα.
Το MASTER PLAN της COSCO
Στις 21.01.2018, η ΟΛΠ ΑΕ, δηλαδή η COSCO SHIPPING, σε κλειστή συνάντηση με τους «εκλεκτούς» αρμόδιους φορείς, παρουσίασε το «Αναπτυξιακό Πρόγραμμα και τη Μελέτη Διαχείρισης» (Master Plan) για ολόκληρη την παράκτια ζώνη από το εμπορικό-τουριστικό λιμάνι του Πειραιά μέχρι τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στο Πέραμα. Σε συνέχεια και εφαρμογή της Σύμβασης Παραχώρησης του ΟΛΠ από το ελληνικό κράτος στην COSCO, με την πώληση του 67% των μετοχών τον Αύγουστο του 2016 από την κυβέρνηση που θα έσκιζε τα μνημόνια. Μια μελέτη, που -καθόλου τυχαία- εξυπηρετεί αποκλειστικά τα συμφέροντα του εφοπλιστικού, εμπορικού, τουριστικού, πετρελαϊκού και κατασκευαστικού κεφαλαίου, υποβαθμίζοντας και περιφράζοντας περαιτέρω τη ζωή μας. Ένα κεφαλαιο-κρατικό σχέδιο που σε μεγάλο βαθμό παραμένει αθέατο από τους κατοίκους των περιοχών του Πειραιά, μιας και τα κομμάτια του παζλ παραμένουν σκόπιμα ασύνδετα από τους κυβερνήτες, τους αντιπολιτευόμενους, τους περιφερειάρχες, τους δημάρχους, τους δημοσιογράφους, μαζί με τις κλασικές τακτικές της αποσιώπησης, της παραπληροφόρησης, της εξαπάτησης και της χειραγώγησης που ακολουθούν. Ας ενώσουμε, λοιπόν, τα κομμάτια του παζλ για να δούμε και να καταλάβουμε τη συνολική εικόνα.
Συνέλευση της Πλατείας Κερατσινίου-Δραπετσώνας
ΡΕΣΑΛΤΟ (Κερατσίνι)
ΠΑΡΟΔΟΣ (Νίκαια)
Pasamontaña (Κορυδαλλός)
ΡΕΣΑΛΤΟ (Κερατσίνι)
ΠΑΡΟΔΟΣ (Νίκαια)
Pasamontaña (Κορυδαλλός)